2017-02-02
Які причини виникнення важковиховуваності? Як почувають і поводять себе важковиховувані діти? Чого насправді потребує проблемний підліток? Відповіді на ці запитання шукали психологи, а також обговорювали, як допомогти батькам і педагогам допомогти дітям з проблемною поведінкою.
2 лютого у ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 відбулося засідання інтервізійної групи практичних психологів "Профілактика важковиховуваності в учнівському середовищі". У засіданні брали участь 20 практичних психологів ЗОШ, ДНЗ, навчально-реабілітаційного центру.
Модератор групи, Ірина Пилипівна Вакула, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ефективно організувала процес комунікації, та обмін досвідом роботи з важковиховуваними дітьми і підлітками. У рамках засідання інтервізійної групи Ірина Пилипівна провела психологічний практикум, на якому психологи розглядали і обговорювали складні психологічні ситуації з дітьми, поведінка яких порушена.
Дякуємо адміністрації ЗОШ І-ІІІ ст. №2 за сприяння у проведенні засідання.
Модератор групи, Ірина Пилипівна Вакула, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ефективно організувала процес комунікації, та обмін досвідом роботи з важковиховуваними дітьми і підлітками. У рамках засідання інтервізійної групи Ірина Пилипівна провела психологічний практикум, на якому психологи розглядали і обговорювали складні психологічні ситуації з дітьми, поведінка яких порушена.
Дякуємо адміністрації ЗОШ І-ІІІ ст. №2 за сприяння у проведенні засідання.Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт «Junior-дослідник»
Проєкту «Сходинки до майстерності»
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |