• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Конкурс на заміщення вакантної посади - директора Фастівського закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів з інституційною формою навчання Фастівської міської ради Київської області

Конкурс на заміщення вакантної посади - директора Фастівського закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів з інституційною формою навчання Фастівської міської ради Київської області

2021-06-30

/Files/images/tabl.jpg

Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

- директора Фастівського закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів з інституційною формою навчання Фастівської міської ради Київської області, який знаходиться за адресою: м.Фастів, вул. Галафеєва, 77.

Загальні вимоги: громадянин України, має вищу педагогічну освіту ступеня, не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Заяви приймаються з 01.07.2021 року до 16:00 години 30.07.2021 року за адресою: 08500, м. Фастів, площа Соборна, 1, каб. 501 (5-й поверх, ліве крило) понеділок-четвер з 8.00 до 17.00 години, п’ятниця з 8.00 до 16.00 години. Вихідні: субота, неділя.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:

1) заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

2) автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

3) копія паспорта громадянина України;

4) копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

5) документ, що підтверджує володіння державною мовою;

6) копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на день їх подання;

7) довідка про відсутність судимості;

8) довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

9) мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці та інформації стосовно презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освітинадається cекретарем конкурсної комісії – Юрківською Ніною Олександрівною, тел. (04565) 5-11-12,

E-mail: fastiv_osvita107@ukr.net.

з 01.07.2021 р. по 30.07.2021 р.– подання претендентом документів для участі у конкурсі на посаду директора Фастівського закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів з інституційною формою навчання Фастівської міської ради Київської області.

У разі надіслання документів поштою, датою подання документів вважається дата, зазначена по поштовому штемпелі.

У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогам, претенденти на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів, після засідання конкурсної комісії, їм повідомляється управлінням освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.

Конкурс буде проведено 18.08.2021 року о 09.00, за адресою: 08500, м. Фастів, Л.Толстого, 8 у КЗ ФМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».

*З переліком питань на перевірку знань законодавства та з переліком ситуаційних завдань можна ознайомитись на сайті Фастівської міської ради та на сайті Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Кiлькiсть переглядiв: 127

Коментарi