• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Інтегральні технології як засіб створення життєствердного образу світу дитини

Інтегральні технології як засіб створення життєствердного образу світу дитини

2021-03-10

/Files/images/104.jpg

Інноваційні перетворення в освіті вимагають відповідних змін у професійній діяльності вчителя, розвитку його особистості як конкурентоспроможного фахівця, який досконало володіє не тільки окремими формами і методами навчання, але й застосовує у своїй роботі цілісні педагогічні технології, зокрема, технології інтегрального навчання.

10 березня 2021 рокувідбулося друге засідання педагогічної студії вчителів української мови та літератури Фастівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 Архипчук О.В., Усенко С.С. «Сучасний урок: у пошуках натхнення». Керівники міської педагогічної студії Оксана Василівна та Світлана Станіславівна познайомили учасників із технологіями інтегрального навчання та втіленням цих технологій у практичну діяльність вчителя. Відзначили, що практична реалізація ідеї інтегрованого навчання сприяє розвитку образного мислення, кращому розумінню навчального матеріалу на міжпредметній основі, що є запорукою успішного формування не тільки предметних компетентностей учнів, але й ключових, зокрема, вміння вчитися.

Координатор педстудії Надія Жуковська, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, зауважила, що інтеграційний підхід створює оптимальні умови для розвитку й самореалізації особистості школяра, створює передумови для їх різнобічного розвитку та позитивного емоційного ставлення до пізнання нового.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi