2021-03-10
Інноваційні перетворення в освіті вимагають відповідних змін у професійній діяльності вчителя, розвитку його особистості як конкурентоспроможного фахівця, який досконало володіє не тільки окремими формами і методами навчання, але й застосовує у своїй роботі цілісні педагогічні технології, зокрема, технології інтегрального навчання.
10 березня 2021 рокувідбулося друге засідання педагогічної студії вчителів української мови та літератури Фастівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 Архипчук О.В., Усенко С.С. «Сучасний урок: у пошуках натхнення». Керівники міської педагогічної студії Оксана Василівна та Світлана Станіславівна познайомили учасників із технологіями інтегрального навчання та втіленням цих технологій у практичну діяльність вчителя. Відзначили, що практична реалізація ідеї інтегрованого навчання сприяє розвитку образного мислення, кращому розумінню навчального матеріалу на міжпредметній основі, що є запорукою успішного формування не тільки предметних компетентностей учнів, але й ключових, зокрема, вміння вчитися.
Координатор педстудії Надія Жуковська, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, зауважила, що інтеграційний підхід створює оптимальні умови для розвитку й самореалізації особистості школяра, створює передумови для їх різнобічного розвитку та позитивного емоційного ставлення до пізнання нового.
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт «Junior-дослідник»
Проєкту «Сходинки до майстерності»
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |