• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Математичний дайджест «Математична освіта: шляхи оновлення змісту і технологій»

Математичний дайджест «Математична освіта: шляхи оновлення змісту і технологій»

2021-02-08

/Files/images/Screenshot_12.png

З метою покращення якості вивчення математики, в Україні 2020/2021 навчальний рік оголосили Роком математичної освіти. До Року математики долучилися і педагоги Фастівської міської територіальної громади. 08 лютого 2021 року відбувся онлайн математичний дайджест «Математична освіта: шляхи оновлення змісту і технологій» організований Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки Інституту інформаційних технологій в економіці Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана та Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді».

Математика є одним з найбільш значущих шкільних предметів з точки зору її внеску в розвиток інтелекту підростаючого покоління. Математична освіта розвиває уяву і інтуїцію, формує навички логічного і алгоритмічного мислення. І саме тому процес навчання математики вимагає постійного вдосконалення та оновлення з позицій вимог до сучасної освіти, зазначили модератори заходу, І. Вдовенко, заступник начальника управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради М. Савчук, директор та І. Рокицька, консультант з навчальної діяльності з основної та старшої школи Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Освітяни мали можливість ознайомитися з педагогічними практиками використання гейміфікації на уроках математики для організації активного освітнього середовища та забезпечення різних форм інтегрованого навчання (Н. Танник, вчитель-методист, голова фахового об’єднання вчителів математики, вчитель математики Фастівської загальноосвітньої школи № 1), створення освітнього відео (О. Смірнова, вчитель-методист, вчитель математики Фастівського академічного ліцею № 2) та можливостями платформи Geogebra під час очного та дистанційного навчання (Т. Кравченко, старший вчитель, вчитель математики Фастівського академічного ліцею № 9).

Кiлькiсть переглядiв: 83

Коментарi