• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Застосування QR – кодів на уроках математики.

Застосування QR – кодів на уроках математики.

2019-04-23

/Files/images/IMG_20190423_143959.jpg

Нова українська школа (НУШ)– це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Реформа НУШ розрахована на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятків років. Проте зміни вже розпочались, і КЗ ФМР «Центр інноваційних освітніх технологій» робить усе, аби вони були невідворотними.

Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти. Замість запам’ятовування фактів та визначень понять, учні набуватимуть компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та подальшу навчальну діяльність. Серед списку компетентностей, яких набуватимуть учні, є математична компетентність. Саме тому, 23 квітня 2019 року у Центрі інноваційних освітніх технологій відбувся майстер-клас для вчителів математики та економіки м. Фастова на тему «Прикладні аспекти шкільного курсу математики». Проводили захід викладачі інституту інформаційних систем і технологій в економіці ДВНЗ «КНЕУ імені В. Гетьмана».

Волощук Сергій Дмитрович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри ЕММ, ознайомив педагогів з питанням застосування QR – кодів на уроках математики. Використання QR-технологій включає в себе новизну, загадку і непередбачуваність, що, безсумнівно , привертає увагу як вчителів так і учнів. Скільки триватиме ця новизна складно сказати, але поки QR-коди залишаються чимось незвичайним для більшості учнів, нам варто скористатися цією можливістю. Шатарська Інна Федорівна, старший викладач кафедри ЕММ, зосередила увагу вчителів математики на прикладному аспекті шкільного курсу математики. Прикладне спрямування містить уміння учнів засобами математики досліджувати реальні явища, складати математичні моделі задач та зіставляти знайдені результати з реальними.

Кiлькiсть переглядiв: 210

Коментарi